Hetvenmillióba kerül, cserébe mindenen átgázol ez Mercedes
A már a nevében is különleges G500 4x4² monstrum 22 colos kerekeken gurul és a hatkerekű testvérmodelltől éredeztethető.
A már a nevében is különleges G500 4x4² monstrum 22 colos kerekeken gurul és a hatkerekű testvérmodelltől éredeztethető.
Számos furcsasággal rukkoltak elő a tuningvilág képviselői is az ide Genfi Autószalonon, ám az egyik legmeghökkentőbb alkotás minden bizonnyal a Mansory-é, amely a G-osztályos Mercedesből fabrikált egyedi terepjárót.
Nincs annál égőbb egy autószerelő műhelyre nézve, mint amikor kárt tesznek a gondozásba vett járműben, pedig nem is olyan ritka, hogy megtörténik ilyesmi…
Az orosz TopCar műhely megint nem sajnálta az anyagot. Vajon gondoltak-e arra a G-osztály fejlesztésénél a német mérnökök, hogy az eredetileg katonai célra szánt terepjáróból egyszer ilyen luxuscikk lesz?
A Brabus által felkészített, hatkerekű G63 AMG ikerturbós V8-as motorja 700 lóerőt küld a három tengelyre.
A 1,3 millió dolláros ár ellenére szüneteltetni kell az előrendelést, annyian jelezték az igényüket az autóra.
Egy orosz tuningcsapat vett kezelésbe ismét egy Mercedes-Benz G 65 AMG terepjárót. Az eredmény elég "egzotikus" lett.
A mai autós világban, amikor a négykerekűek életgörbéje egyre rövidül, igencsak ritka az évtizedeken át változatlan formájú modell. E kevesek egyike a Mercedes-Benz terepjáró sorozata, a G-osztály. Az immár 33 éves gelandewagen (terepjáró) – mint annyi más praktikus jószág – a hadiiparból került át a civil életbe.
Meghökkentő tanulmányt mutat be a Los Angeles Design Challenge-en a Mercedes: a csillagos márka egy olyan terepjáró-koncepcióval rukkol elő, amely a legendás G-osztály jövőbeli formavilágát igyekszik előrevetíteni.
A Mercedes G-osztály (Puch G) terepjáró gyártásának Magyarországra helyezéséről tárgyal az osztrák-kanadai gépipari konszern Magna és a Mercedes - számoltak be róla csütörtöki osztrák lapok a Magna egyik illetékesére hivatkozva.