Íme négy példány a legdurvább és legdrágább Mercedes terepjáróból
A Brabus által felkészített, hatkerekű G63 AMG ikerturbós V8-as motorja 700 lóerőt küld a három tengelyre.
A Brabus által felkészített, hatkerekű G63 AMG ikerturbós V8-as motorja 700 lóerőt küld a három tengelyre.
A mai autós világban, amikor a négykerekűek életgörbéje egyre rövidül, igencsak ritka az évtizedeken át változatlan formájú modell. E kevesek egyike a Mercedes-Benz terepjáró sorozata, a G-osztály. Az immár 33 éves gelandewagen (terepjáró) – mint annyi más praktikus jószág – a hadiiparból került át a civil életbe.
Meghökkentő tanulmányt mutat be a Los Angeles Design Challenge-en a Mercedes: a csillagos márka egy olyan terepjáró-koncepcióval rukkol elő, amely a legendás G-osztály jövőbeli formavilágát igyekszik előrevetíteni.
A Mercedes G-osztály (Puch G) terepjáró gyártásának Magyarországra helyezéséről tárgyal az osztrák-kanadai gépipari konszern Magna és a Mercedes - számoltak be róla csütörtöki osztrák lapok a Magna egyik illetékesére hivatkozva.